Saturday, January 8, 2011

first week of 2011 :

assalamualaikum .
apa khabar blogger semua?
rasa lama tak update blog yang tak seberapa ni .
huhu

1st week:
bagi aku ,
permulaan yang sangat baik untuk tahun 2011 .
kenapa ?
sebab aku dah memulakan nya dengan sangat cemerlang .
tiada kerja rumah yang tidak disiapkan .
perkara yang sangat berlawanan dengan sifat aku sebelum ni .
sebelum ni , aku tersangat lah malas .
pemalas yang teramat malas .
haha
kalau tanya classmates aku diorang pun tahu macamana kemalasan aku sebelum ini .
kan Lya kan ?

tiba-tiba aku teringat kata-kata Madam Latha Krishnan
'Remember RK , show people that you are special !
Yes , you are special !'
itu satu cabaran buat kami ,
kelas terpilih di sekolah .
target yang sangat tinggi menggunung .
17 people straight A's .
bagi aku ,
tak mustahil semua tu ,
asalkan ada semangat dan usaha yang maksima .
remember what I've said :
nothing is impossible !

okelah ,
ini saja untuk update kali ni .
see you next time !
=)





2 comments: