Friday, December 31, 2010

farewell 2010 ='(

assalamualaikum,

dalam masa beberapa minit lagi akan berlabuh tirai 2010 .
bagi aku, 2010 penuh dengan cabaran,dugaan,masalah,penyakit.
tapi alhamdulillah.
2010 mengajar aku menjadi seorang yang penyabar .

aku harap 2011 akan menjadi lebih bermakna.
sebab aku akan menduduki PMR !
so aku harap aku akan diresultkan dengan flying colours,wahaha .

semua orang ada azam untuk tahun baru ni .
huhu
termasuklah aku.
azam aku untuk 2011 ni adalah untuk menjadikan tahun ini lebih baik dari tahun lepas .
dan sudah tiba masanya untuk ATTITUDE ADJUSTMENT !
umur aku sudah meningkat 15 tahun.
aku rasa macam baru semalam aku daftar masuk sekolah untuk 2010 .
cepat masa berlalu .
banyak yang pergi .

so, make 2011 a very blessed year for all of you !
remember this ;
never give up !
time doesn't wait for you !
you have to catch time !

that's all for this year .
jumpa di tahun 2011 !
aku harap dosa-dosa aku terhadap kamu semua dimaafkan dengan hati ikhlas yang terbuka .
kepada kawan-kawan ,
may Allah bless you all !



Farewell 2010 !




2 comments: