Friday, December 10, 2010

aku kembali ceria =)

alhamdulillah,
aku masih lg diberi kesempatan untuk memasukkan entry-entry baru.

i've already lost someone yesterday (10/12/10)
tp tak apalah.
mungkin Allah nak temukan aku/dia seorang yang lebih baik.
pada mulanya aku memang tak boleh terima langsung yang dia telah pergi dari hidup aku setelah kenal selama 1bulan 2minggu 1hari.
tapi alhamdulillah,
dengan sokongan kawan-kawan.
aku redha kerna setiap yang terjadi di muka bumi ni semua kehendak Allah
Dia dah rancang sesuatu yang lebih baik untuk hamba-hambanya.

alhamdulillah,
aku sudah kembali ceria
semua ni dorongan drpd kawan-kawan.

ya.
aku akan lupakan dia cuma cepat atau lambat tak tahu lagi.
thanks kawan-kawan.
banyak tolong aku.

jangan risau.
aku ok
(aku boleh senyum sampai ke telinga dah pun.hehe)



Nurul Atika Adnan
thanks for made me happy once.
may Allah bless you always

No comments:

Post a Comment