Sunday, December 19, 2010

workout !

Assalamualaikum,

hari ni hari pertama aku workout untuk weight management.
fuhh.
tersangatlah best.
walaupun cramp setengah jalan,
aku gagah jugak dan akhirnya aku sampai ke rumah.

cerita pasal weight management kan,
aku teringat satu iklan TBLA.
nak kurangkan berat badan,
tak boleh kalau tak makan.
makanan aku mulai malam-semalam cumalah wheatflakes.
aku makan untuk breakfast dan makan malam
seriously mengenyangkan.
untuk lunch aku kurangkan nasi.

semalam aku marathon Rocky Series.
fuhh,,bertambah berkobar-kobar semangat aku nak workout.
tapi jangan salah anggap,
aku workout bukan nak jadi boxer macam Rocky.
aku cuma workout untuk turunkan berat badan dengan menjadikan Rocky sebagai semangat.

kenapa Rocky sebagai pilihan?
nak tahu?
sila lihat video di bawah dengan penuh feel dan hayati semangatnya.
InsyaAllah anda akan bersemangat untuk melakukan apa saja.
nothing is impossible.


(video ini boleh dijadikan pembakar semangat untuk apa jua yang anda lakukan.)

You want it ?
Go for it !
It isn't over till you want it to be over.
Go, FIGHT for your life and future !
FIGHT until the end !
And never give up !
If you fell, GET UP !





6 comments: